söndag 14 augusti 2011

16 DAGAR KVAR!!!!!

Axtgfgvbl!!!! Snart är det bara 2 veckor till det är bye-bye Sverige, hej-hej Japan!

Jag har fortfarande saker kvar att göra, men jag fixade i alla fall i går en present till min värdfamilj och lite grejer (mini tandkräm, mini schampo, mini balsam, mini tvål o.s.v) till 3-dagars lägret i Tokyo.

Jag gick även för att växla ut lite yen, men yenkursen var ju på över 8.90 kr per 100 yen så jag väntar och hoppas att den sjunker... ;_; hahaha... när jag var i Japan 2009 var den på 7.60 kr per 100 yen, så när yenen låg på 8 kr i juni-juli var jag dumsnål och tänkte att den var dyr och att den troligtvis skulle bli billigare...

Hjälp, Jag känner hur resfebern börjar sätta fart!!!

Nej nu måste jag tillbaka till att plugga inför jlpt!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar